Twins Mama我是好媽媽部落

疫夏好去處 (二)

雖然唔算係啲咩嘢好貼士,但都想分享介紹下畀大家。喺疫情之下,好多遊樂室、遊樂場都冇開門, 尤其早排落雨的日子,bb悶喺屋企真係好辛苦, 一來擔心佢哋冇得接觸新事物,另一方面喺屋企活動空間有限、他們精力充沛,無放電真是不肯瞓覺 , 咁嘅前提下 ,<<玩具反斗城>>就係一個非常好嘅去處。

有爸爸媽媽可能會好擔心,見到咁多玩具,個個禮拜都破費實好唔掂。但我哋就係採取另一個方法,去培養小朋友耐性和期待的心。比如玩具反斗城有好多(尤其 Vtech 那些)益智玩具都是打開讓消費者試玩,有發聲、有閃燈等的模式,對一至三歲的小朋友來說,真的已經非常吸引; 加上有好多不同種類的模型比如動物、恐龍、各類汽車、交通工具等,非常多題材去教育小朋友。他們亦會觀看其他小朋友如何探索,去模仿學習, 每次去反斗城,真是磨半個鐘、一個鐘也不成問題。

然而,最要我們也會好好教育他們,每一件也只能玩一會,就算幾鍾意都好,都只能夠同佢講,要等下一星期再來玩過。久而久之他們就會習慣同玩具 say good bye,不會嚷著要把玩具帶回家。 某程度上這真是最黑人憎的window shopping模式, 但冇辦法吧,打開門做生意,幫他們增添人氣都算貢獻咗,而且我地有時都真係會為免費泊車,幫襯買少少野呢。

特別注意事項:

  1. 帶備濕紙巾、消毒噴噴保持安全衛生;
  2. 要小朋友放棄樣買玩具,最重要是帶他看其他嘢,不要和他糾纏發脾氣;
  3. 如果可以就中午飯後就可以前往,趁玩具未畀人玩到咁污糟。

利申:作者與本店與上文提及之品牌沒有任何商業協議。