Twins Mama我是好媽媽部落

28個月大孖寶之日常

不經不覺,孖寶已經28個月大了,雖然他們總是淘氣,作為媽媽,母親節剛過,見到他們還是甜在心頭的。

好多人會問我,見到孖寶牙尖嘴利,究竟有咩秘訣? 謙謙地說,他們也不算說話特別叻,應該也是 28-30個月大 BB 既平均水平。但估計因為他們兩兄妹,會大家同大家傾計,互動較多,所以感覺上較多嘴,有時還反而覺得他們太多嘈吵呢。

之前有同大家分享過他們15個月大時的生活作息時間,真的貶下眼已經過左1年了,他們長大了不少,又係時候 update 下同大家交流下:

8:30am 起身、刷牙、洗臉
9:00am 食早餐 (BB 果jam 搽麵包、雲吞、米粉、炒蛋)
9:30am (通常扭計仲未食完),睇書,某O字頭品牌點讀故事書,各類題材玩具
11:00am Tidy Up、洗手
11:30am 食 Lunch (意大利粉、通粉、麵類為主)
12:30pm 飲 “Calcium”,準備訓晏覺
2:00pm 必要必要必要必要起身 (要不然夜晚又喺度喪玩唔訓)
2:15pm 食生果、飲 Juice
2:45pm 繼續玩玩具、彈床、滑梯
4:00pm 工人姐姐、女麻麻落公園玩 (滑梯、滑板車、吹bubbles、喪跑…..)
5:00pm 回家沖涼,一個沖涼、一個玩玩具
6:00pm 食晚飯,飯菜魚肉等主食為主 (一定要用分隔碟,目標為本,開飯時放好晒飯餸,食晒先比走)
7:00pm 食飽飽,又係時候屋企騰來騰去、玩玩玩
8:00pm 爸爸返屋企,終於可以開電視,睇一個鐘 Youtube (爸爸預製Playlist)
9:00pm 熄電視,開奶奶
9:15pm 睡前看書
9:45pm 刷牙
10:00pm 乖乖無電入睡

(現在加插逢周二、五早上去學 native teacher 學英文)

我們管教 BB,其中一個理念,最重要是提前話比佢知要做什麼、食什麼、要飲多少水,先訂下目標,一些較易之目標,一步一步完成,他們有成功感,有自信心,就會更樂意完成爸爸媽媽既指令。我們做媽媽既,亦先不用勞氣,也不要不段貪心加指令,否則 BB 心智未成熟,只會因為排上倒海既新指令,而感到無所適從。